Aktualne oferty

HISTORIA FIRMY
W-SUPPORT

w-support.pl rozpoczęło swoją działalność 03.04.2006 roku jako spółka córka działającej od 2000 r. na rynku niemieckim w-support.com. Od 2007 roku w-support.pl działa w oparciu o System Zarządzania Jakością ISO 9001, a wszystkie procesy zachodzące w firmie odbywają się w zgodzie ze ściśle określonymi procedurami. W roku 2006 firma zatrudniała 24 pracowników, a obecnie w w-support.pl pracuje prawie 300 osób. Początkowo naprawy były wykonywane  na jednej hali naprawczej o powierzchni 380 m2, na przestrzeni 2007/2008 roku uruchomione zostały dwie kolejne hale naprawcze o powierzchni 630 oraz 395 m2. Pracownicy w-support.pl, to najlepsi specjaliści, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, zdobywają certyfikaty, np. międzynarodowe certyfikaty IPC-7711/21 oraz IPC-610D uprawniające do lutowania. Wysoko wykwalifikowana kadra dba o to, aby jakość świadczonych w serwisie usług była zawsze na najwyższym poziomie.

Na przestrzeni wielu lat działalności w Polsce rynek elektroniczny zmieniał się błyskawicznie. w-support.pl to elastyczna firma, otwarta na innowacyjne pomysły, spełniająca wymagania światowych producentów z branży ICT. Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie i sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów prace serwisowe wykonywane są na wysokiej klasy sprzęcie serwisowym, umożliwiającym naprawy do poziomu wymian elementów BGA. Serwis jest wyposażony w urządzenia, które umożliwiają przeprowadzanie napraw urządzeń wodoodpornych oraz testów szczelności przed i po naprawach. Wszystkie urządzenia przed odesłaniem do klientów posiadają parametry zgodne ze specyfikacją producentów. w-support.pl współpracuje również z operatorami sieci komórkowych oraz firmami ubezpieczeniowymi.