Aktualne oferty

Oferta usług
dla biznesu

w-support.pl jest znanym i niezależnym partnerem renomowanych producentów sprzętu telekomunikacyjnego oraz IT. Współpracujemy z producentami, dostawcami usług oraz dystrybutorami. w-support.pl wspiera swoich partnerów poprzez oferowanie dedykowanych rozwiązań oraz usług które spełniają wymagania klientów końcowych.

Dla partnerów biznesowych

Biuro Obsługi Klienta

Z myślą o partnerach biznesowych, w-support.pl oferuje dodatkowe usługi i indywidualne procesy, wszystko po to, by ułatwić obsługę reklamacyjną urządzeń i skrócić czas naprawy do minimum. W ramach usług zapewniamy:

Komunikację
    • profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa
    • informowanie o statusie naprawy i kosztach napraw pogwarancyjnych
    • profesjonalna obsługa przez kanał Facebook
    • kontakt zarówno z klientem końcowych jak i z POS operatorów i sieci handlowych
      Wsparcie techniczne
        • repair avoidance
        • rozwiązywanie typowych problemów z urządzeniami
        • infolinia techniczna
          Obsługę klientów VIP
            • dedykowana infolinia i adres e-mail
            • obsługa logistyczna
            • urządzenia zastępcze

              Sprawdź, co możesz zyskać

              Zarządzanie flotą urządzeń

              Jest to usługa skierowana dla klientów biznesowych. Polega na obsłudze napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych floty urządzeń mobilnych niezależnie od marki sprzętu. w-support.pl w ramach tej usługi przejmuje pełną odpowiedzialność za logistykę, naprawę oraz zapewnienie klientowi urządzenia zastępczego. Klient zgłasza usterkę poprzez dedykowaną infolinię i skrzynkę mailową.

              Możemy pomóc ubezpieczyć urządzenia na preferencyjnych warunkach od uszkodzeń nieobjętych gwarancją producenta (uszkodzenia mechaniczne, zalanie) lub przed zdarzeniami losowymi (kradzież).

              W ramach obsługi zapewniamy
                • szybki kontakt i odbiór sprzętu
                • wysyłkę urządzenia zastępczego
                • krótki czas napraw
                • dedykowaną infolinię i skrzynkę mailową
                • wysyłkę bez dokumentów gwarancyjnych
                • z góry ustalone koszty napraw

                  Wysyłki
                  Zwroty

                  Weryfikacja zwrotów sprzedażowych

                  Jest usługą dedykowaną dla :

                  • producentów i dystrybutorów sprzętu elektronicznego i akcesoriów o niskiej wartości
                  • urządzeń nienaprawialnych
                  • producentów i dystrybutorów sprzętu nieposiadających serwisu gwarancyjnego na terenie Polski

                  Dzięki tej usłudze pomagamy naszym klientom obniżyć koszty obsługi reklamacji, sprawdzając czy zgłaszana przez użytkownika usterka faktycznie występuje, zapewniając jednocześnie obsługę gwarancyjną produktu wymaganą przez polskie prawo.

                  W ramach usługi zapewniamy
                    • diagnozę zgodnie z procedurami producenta
                    • wymianę urządzenia
                    • wystawienie ekspertyzy technicznej
                    • opcjonalne dodawanie ulotek informacyjnych dla typowych problemów z produktem, które nie wynikają z usterki samego urządzenia
                    • elastyczne dostosowanie do specyfiki, wartości i rodzaju produktów

                      Sprawdź co oferujemy w ramach napraw

                      Naprawa urządzeń

                      w-support.pl realizuje kompleksowe naprawy takich urządzeń, jak: smartfony, tablety, telefony komórkowe, modemy, czy nawigacje samochodowe.

                      Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży ICT, jesteśmy silnym partnerem biznesowym znanych i cenionych producentów, m. in. Sony, ZTE, czy Navitel

                      w-support.pl dostarcza swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych we wszelkim możliwym zakresie.

                       
                      Co nas wyróżnia
                      • krótki czas napraw
                      • usługi kompleksowe - od wymiany oprogramowania, naprawy mechaniczne oraz zaawansowane naprawy elektroniczne (SMD i BGA)
                      • obsługa urządzeń na potrzeby rynku ubezpieczeniowego obejmująca zarówno naprawy jak i sporządzanie ekspertyz technicznych na potrzeby likwidatora szkody
                      • elastyczny i dostosowywany do wymagań klienta proces obsługi
                         
                        Dla klientów
                        • profesjonalna obsługa klienta: telefoniczna, mailowa, przez kanał Facebook
                        • obsługa door-to-door
                        • przyjazna dla klienta strona internetowa umożliwiająca zlecanie napraw, sprawdzanie statusu oraz cen w przypadku napraw pogwarancyjnych
                        • obsługa klientów VIP ( telefony zastępcze i czas naprawy 48h)
                           
                          Nasze standardy
                          • naprawy wykonywane są tylko z wykorzystaniem oryginalnych części zamiennych
                          • krótki czas napraw- 95% urządzeń przywracamy do sprawności w ciągu 72 godzin
                          • testy szczelności dla urządzeń wodoodpornych zgodnie z normami gwarantowanymi przez producenta
                          • naprawy przeprowadzane w warunkach ESD
                          • wszystkie procesy zachodzące w firmie odbywają w oparciu o System Zarządzania Jakością ISO 9001